|
Najczęściej niszczone elementy |
Nie będziemy się starali udzielać odpowiedzi na pytanie, jaki model wybrać. Temat jest szeroko dyskutowany w internecie, a najodpowiedniejszą odpowiedzią jest "to zależy...". Natomiast osoby które zakup pierwszego modelu mają wciąż przed sobą, mogą być zainteresowane przypomnieniem sobie o oddziaływaniu grawitacyjnym. Powoduje ono, że na początku helikoptery latają niechętnie, ale za to bardzo ochoczo spadają na ziemię. I nie ma tu znaczenia wielkość czy rodzaj śmigłowca - grawitacja jest nieubłagana. Jej efekty częściej dotykają pełnowymiarowe modele sześciokanałowe ale i wyroby helikopteropodobne typu Lama mogą stać się ofiarą ziemskiego ciążenia.
Zaliczenie "kreta", czyli spadnięcie modelu, zazwyczaj kończy się potrzebą jego naprawienia i ponownego wyregulowania. Opcje są dwie:
- wariant modelarski: wykonujemy naprawę samodzielnie
- wariant na humanistę: oddajemy nielota do "serwisu", gdzie za stosowną opłatą model zostanie naprawiony.
|
Trex 450 Pro |
Zazwyczaj wybierany jest wariant pierwszy - jednak w tym wypadku należy dysponować zestawem narzędzi, który umożliwi przeprowadzenie naprawy.
I po tym przydługawym wstępie, przechodzimy już do meritum, czyli polecamy zapoznanie się ze stroną
Warsztat, na której wymieniamy i bardzo krótko charakteryzujemy elementy wyposażenia warsztatu. Mamy nadzieję, że pozwoli ona zorientować się wcześniej, co się przydaje, a czego brakuje pod ręką.
|
Belt CP V2 |
Niektóre narzędzia wykorzystywane są zawsze, niektóre sporadycznie, zatem warto się zastanowić, co warto mieć na własność, żeby mieć szybki dostęp, a co można pożyczyć od kolegi.
0 komentarze:
Prześlij komentarz